Dead of Darkness
Przetrwaj horror dziejący się na Velvet Island, gdy przeszłość pewnego mężczyzny i poczucie obowiązku młodej kobiety wprowadzą ich na ścieżkę prowadzącą do odkrycia niebezpiecznej prawdy. „Dead of Darkness” to dwuwymiarowa, przygodowa gra akcji typu survival horror łącząca w sobie oldschoolową grafikę pixel art i ilustracje postaci wykonane w grafice HD. W 1985 roku prywatny detektyw Miles Windham udaje się na Velvet Island w nadziei odnalezienia tropu w sprawie tajemniczej śmierci swojej córki. Kiedy przybywa na wyspę, szybko zdaje sobie sprawę, że mieszkańcy zachowują się co najmniej dziwnie. Już wkrótce Miles sam zaczyna walczyć o przetrwanie. Miles i napotkana niespodziewanie sojuszniczka Olivia zaczynają badać szpital psychiatryczny Graham Memorial i jego okolice, dając tym samym graczom możliwość podziwiania groteskowych szczegółów tworzących klimat Velvet Island. Zwiedź wyspę przedstawioną w stylu top-down, starannie planuj zużycie amunicji, odnajduj kluczowe przedmioty i wchodź w interakcję z dziesiątkami wyjątkowych, zapadających w pamięć postaci, a wszystko to w profesjonalnym udźwiękowieniu międzynarodowej obsady aktorskiej.