Dead by Daylight: Zrodzony we Mgle Windows
Mroczna część historii przywrócona z czeluści zapomnienia. Rozdział Dead by Daylight: Zrodzony we Mgle wprowadzana nowego zabójcę – Rycerza – oraz nowego ocalałego – Vittoria Toscanę. Nowa mapa – Roztrzaskany Plac – jest dostępna dla wszystkich graczy. Zakup tego dodatku odblokowuje wyjątkowy element kosmetyczny dla Vittoria: Kurtkę jeździecką dla przystojniaka. Zabójca to Rycerz, którego wierni strażnicy wykonują polecenia z okrucieństwem. Szczyci się niezrównaną sprawnością bojową, a pragnienie jego ostrza nie zostało jeszcze zaspokojone. Jego gniew spadł na Roztrzaskany Plac i pozostawił po sobie jedynie zniszczenie. Dead by Daylight: Zrodzony we Mgle wprowadza również nowego ocalałego: Vittoria Toscanę, podróżnika z zaginionej epoki chętnego do wędrówki po wymiarach. Wiek żelaza i kamienia dobiegł końca – rozpoczyna się wiek Mgły i tych, którzy zostają w niej zrodzeni.