Dead by Daylight: Rozdział Godzina Wiedźmy
Godzina Wiedźmy to nowy rozdział w Dead by Daylight. Zawiera nową ocalałą, Mikaelę Reid. Zakup dodatku odblokowuje nową ocalałą i jej unikatowy przedmiot: Halkę Półksiężyca Mikaeli. Prześladowana przez wspomnienie o śmierci ojca, nowa ocalała, Mikaela Reid, znajduje pocieszenie w najmniej spodziewanym miejscu – w książkowych horrorach. Im więcej czyta, tym więcej także pisze, dopracowuje własne straszliwe opowieści i coraz bardziej interesuje się wiedźmami. Po otrzymaniu zaproszenia na wieczór autorski na znanym Festiwalu Nieustającego Halloween, Mikaela doświadcza szeregu nieprzyjemnych wydarzeń. Powracające koszmary. Dziwne wizje. Zniknięcie kogoś znajomego. Kiedy wreszcie wychodzi na scenę w wigilię Wszystkich Świętych, aby przedstawić swoją opowieść, ku zadziwieniu publiczności, otacza ją czarna mgła. Mikaela Reid przepada bez wieści.