Dead by Daylight: pakiet Stare Rany Windows
Ból czeka na ciebie w pakiecie Stare Rany, który zawiera 8 grywalnych postaci z 4 najbardziej bezlitosnych rozdziałów Dead by Daylight: Ciemność pośród nas, Upadek wiernych, Przeklęte dziedzictwo i Łańcuchy nienawiści. Zobacz mroczne zjednoczenie bezlitosnego kwartetu. Doświadcz oddania, które psuje ciało i duszę. Wytycz ścieżkę zniszczenia przez historię. Staw czoła nieśmiertelnej zemście. W tym niesamowitym pakiecie, zawierającym czterech oryginalnych zabójców i czterech oryginalnych ocalałych, czeka na ciebie Mgła skrywająca niesamowitą grozę dla wielu graczy. W skład każdego pakietu wchodzą: - Legion i Jeff Johansen (Ciemność pośród nas) - Plaga i Jane Romero (Upadek wiernych) - Oni i Yui Kimura (Przeklęte dziedzictwo) - Śmiercionośca i Zarina Kassir (Łańcuchy nienawiści) - 8 dodatkowe stroje dla wybranych postaci z pakietu. - 4 przedmioty dostępne tylko w DLC.