Dead by Daylight: Narzędzia udręki
Marzenia są darmowe. Innowacja wymaga poświęcenia. Rozdział Narzędzia udręki gry Dead by Daylight zawiera nowego zabójcę – Czaszkarkę – oraz dwoje ocalałych – Thalitę Lyrę i Renata Lyrę. Mapa Leśne Schronisko została również zaktualizowana i zawiera obóz myśliwski Czaszkarki. Zakup dodatku odblokowuje 3 wyjątkowe elementy kosmetyczne: Niedbały prototyp dla Czaszkarki, Złotą ambicję dla Thality Lyry oraz Złoty dotyk dla Renata Lyry. Nowa zabójczyni to Czaszkarka. Napędza ją ciągła chęć polowania na godny cel, a swoją reputację zbudowała na stercie kości. Dzięki oczom patrolującymi z góry może prowadzić niezmordowane pościgi. Dead by Daylight: Narzędzia udręki zawiera również dwójkę ocalałych – rodzeństwo Thalitę i Renata Lyrów. Niegdyś byli uwielbianymi filarami społeczności, ale ich marzenia o lataniu latawcami zostały przykryte kocem koszmarnej Mgły.