Dauntless
Ważna aktualizacja: Dauntless zostanie wyłączone 29 maja 2025 r. Dauntless nie otrzyma żadnej dodatkowej zawartości ani aktualizacji. Gra nie będzie już dostępna do grania 29 maja 2025 r. o 23:45 czasu PST. Jako Zabójca z Ramsgate strzeżesz ostatniej linii obrony swojego świata przed Behemotami pragnącymi go unicestwić. Poluj na te gigantyczne potwory razem z innymi Zabójcami grającymi na dowolnej platformie i twórz niesamowity sprzęt w stylowej kooperacyjnej grze akcji RPG z darmową rozgrywką.