Date Z
Witajcie w "Date Z" - grze pełnej nieoczekiwanych zwrotów akcji i wybuchowej mieszanki szkolnego dramatu, romansu i tajemnicy! Jako świeżo przeniesiony uczeń, Twój pierwszy tydzień w nowej szkole szybko zamienia się w nieoczekiwany wyścig z czasem, Nie chodzi o nowe kontakty, czy chodzenie na zajęcia. Twoje przetrwanie (dosłownie!) zależy od jednego zadania: znalezienia randki do piątku. Szkoła do której przeniósł się bohater "Date Z" z pozoru wydaje się klasycznym ogólniakiem z małego, amerykańskiego miasteczka. Pod jej murami znajduje się stara, opuszczona baza lotnicza pełna zamkniętych drzwi i ukrytych przejść. Coś zaczyna mącić w rutynie szkolnego życia i rzucać złowieszczy cień na szkołę. Ale rozwiązanie tej zagadki może poczekać. Najpierw musisz znaleźć swoją randkę! Trzeba mieć w życiu priorytety! "Date Z" łączy powieść wizualną (Visual Novel) z symulatorem randkowania i pełną tajemnic przygodą. Staw czoła licealnemu życiu, spróbuj zauroczyć swoją potencjalną randkę i podejmuj decyzje które będą miały wpływ na los Twój i otaczających Cię osób. CECHY: Symulator randkowania oparty na powieści wizualnej: Twoje decyzje określają wynik i przebieg Twojej historii. Zdobywaj serca, randkuj, wybierz tą kluczową randkę i zapewnij sobie przetrwanie. Wiele zakończeń: Ścieżki, które wybierzesz, prowadzą do różnych rezultatów, oferując unikalne zakończenie za każdym razem, gdy grasz. Liczy się każdy wybór. Pięć wyjątkowych bohaterek: Wdaj się w licealny romans z pięcioma różnymi dziewczynami, z których każda ma własną osobowość, historię i być może rolę do odegrania w ukrytej tajemnicy. Odkrywaj różne linie czasowe: Za pomocą tajemniczego urządzenia możesz poruszać się po różnych liniach czasowych, odkrywając unikalne scenariusze poznanej wcześniej historii. Eksploracja kampusu: Odkryj tajemnice budynku swojej nowej szkoły, a dawniej bazy wojskowej. Klucz do przetrwania może być bliżej niż myślisz. Piękna grafika w komiksowym stylu: Zanurz się w świecie „Date Z”, ożywionym przez oszałamiającą, ręcznie rysowaną grafikę w komiksowym stylu. W „Date Z” na pozór proste zadanie znalezienia randki do piątku staje się sprawą życia i śmierci. Z każdą mijającą chwilą pojawiają się nowe wyzwania, nowe wybory i nowe p[cje na miłość i przetrwanie. Nie czekaj - zegar tyka.