Darmowe auto o szczytowych osiągach
Otrzymaj za darmo auto o szczytowych osiągach do wykorzystania podczas wyścigów sieciowych, a także weź udział w sieciowych zawodach trybu wieloosobowego z graczami, którzy pobrali pakiet szczytowych osiągów.