Darksiders III Preorder DLC
Strażnicza zbroja serafina (ekskluzywna zbroja) Stworzona z błogosławionej stali, najczęściej zarezerwowanej dla serafinów – najbardziej błogosławionych istot niebiańskich. Ktokolwiek ją posiądzie, otrzyma boską ochronę i powodzenie.