Dane katalogowe LR03 dla DOA5LR
Darmowy element wymagany do korzystania ze strojów showstoppers encore dla Dead or Alive 5 Last Round. * Element ten sam w sobie nie umożliwia korzystania z tych strojów. * Aby móc skorzystać z tej treści, zainstaluj najnowszą wersję gry.