CybeRage: Definitive Edition
Phy wyrusza na tajną misję na opuszczoną planetę opanowaną przez wrogi umysł roju. Z pomocą partnerki Lizz i generała Erala zanurza się w czeluści infekcji, odkrywając mroczną prawdę o jej pochodzeniu. Pomóż jej odnaleźć serce roju i położyć kres temu nieustannie rosnącemu zagrożeniu. Zgładź hordy obrzydliwych insektów i wykorzystuj zdobyte doświadczenie, by wzmacniać swój arsenał oraz ciało dzięki cybernetycznym ulepszeniom. Rój będzie się adaptował, wysyłając coraz potężniejszych przeciwników. Strącaj ich armią dronów albo siekaj mieczem na kawałki i powstrzymaj rozwój świadomości roju! Cechy: - Wciągająca fabuła: Towarzysz Phy w jej zmaganiach z rojem - Wątki poboczne: Odkryj 3 nowe linie metra i unikatowe lokacje - Imersyjny świat: 34 ręcznie zaprojektowane poziomy cyberpunk - Wysokotechnologiczny arsenał: 13 dronów bojowych do ulepszania i ewolucji - Broń biała: 8 potężnych mieczy z unikalnymi zdolnościami aktywnymi - Progresja rogue‑lite: Stałe augmenty do odblokowania - Kontrakty: Wykonuj zadania, aby zdobywać kredyty Czy pomożesz Phy pokonać rój i ocalić erę cybernetyczną?