CybeRage: Gold Edition
Phy wyrusza na tajną misję na opuszczoną planetę opanowaną przez wrogi umysł roju. Z pomocą partnerki Lizz i generała Erala zanurza się w czeluści infekcji, odkrywając mroczną prawdę o jej pochodzeniu. Pomóż jej odnaleźć serce roju i położyć kres temu nieustannie rosnącemu zagrożeniu. Zgładź hordy obrzydliwych insektów i wykorzystuj zdobyte doświadczenie, by wzmacniać swój arsenał oraz ciało dzięki cybernetycznym ulepszeniom. Rój będzie się adaptował, wysyłając coraz potężniejszych przeciwników. Strącaj ich armią dronów albo siekaj mieczem na kawałki i powstrzymaj rozwój świadomości roju! Cechy: - Wciągająca fabuła: Towarzysz Phy w wyprawie przeciw rojowi - Historie poboczne: Zwiedzaj nową Czerwoną Linię Metra i odkrywaj unikalne lokacje - Porywający świat: Doświadcz 24 ręcznie tworzonych poziomów cyberpunk - Wysokotechnologiczny arsenał: 11 dronów bojowych do ulepszania i rozwijania - Broń biała: 6 potężnych mieczy z unikalnymi zdolnościami aktywnymi - Progresja roguelite: Odblokowywane stałe augmenty - Kontrakty: Wykonuj zadania, by zdobywać kredyty Czy pomożesz Phy pokonać rój i ocalić erę cybernetyczną?