Cute Puppy Academy: Legacy Edition
Do akademii przybył nowy energiczny szczeniak! Przywitaj się z nim, poczęstuj smakołykiem i rozpocznij przygodę. Ten pakiet wprowadza rasę basenji – wyjątkowe szczeniaczki, które uwielbiają być w centrum uwagi i lubią dużo biegać.