Cute Puppy Academy: Friends Pack
Powitaj najnowsze trio energicznych towarzyszy w swojej Cute Puppy Academy! Wraz z dołączeniem trzech unikalnych ras do twojego miejsca treningowego, ten pakiet wypełniony jest urokiem, zabawą i mnóstwem merdania ogonkami. Ucz swoje szczeniaki uroczych sztuczek, rozwijaj ich umiejętności i dbaj o ich szczęście dzięki pielęgnacji, karmieniu i przytulaniu. Zabieraj je na radosne spacery po tętniącym życiem parku pełnym niespodzianek, mini-gier i aktywności, które wystawiają ich zwinność na próbę i wzmacniają waszą więź. Gdy twoja akademia się rozwija, rozbudowuj ją o nowe kojce, zabawki i ulepszone przestrzenie treningowe, aby stworzyć idealny dom dla każdego szczeniaka pod twoją opieką. Buduj swoją reputację jako doskonały trener i ciesz się widokiem, jak każdy piesek rozkwita pod twoim przewodnictwem. Ten pakiet zawiera trzy urocze DLC: Beagle Training Pack, Basenji Training Pack oraz Bull Terrier Training Pack.