Cute Puppy Academy: Extended Edition
Witaj w świecie, gdzie merdające ogony i radosne szczekanie to codzienność! Trenuj słodkie szczeniaki, ucz je niesamowitych sztuczek.. Uszczęśliwiaj swoich małych przyjaciół zabawkami, smakołykami i masą głaskania po brzuszku. Stwórz własną akademię dla psiaków – od przytulnych domków po duże place treningowe. W miarę postępów, odblokujesz całą paczkę uroczych nowych ras, z każdą pełną uroku i ciekawych osobowości. A teraz poznaj nową rasę: beagle’a – kulkę radości z klapniętymi uszami i dużymi oczami!