Crysis Remastered
Klasyczna strzelanka z perspektywy pierwszej osoby od firmy Crytek powraca z pełną akcji rozgrywką, światem trybu piaskownicy i porywającymi, epickimi bitwami, które kochasz od początku — teraz z odświeżoną grafiką zoptymalizowaną dla sprzętu nowej generacji. Ubierz się: szybkość, siła, pancerz i maskowanie Twojego nanokombinezonu pozwalają na kreatywne rozwiązania w przypadku każdego rodzaju walki. Adaptuj: w nieustannie zmieniającym się środowisku dostosowuj swoją taktykę, aby dominować na polach bitew, od zamarzniętej dżungli po środowiska Obcych. Dostosowuj: ogromny arsenał broni modułowej z opcjami sięgającymi od broni eksperymentalnej po broń Obcych, zapewnia bezprecedensową kontrolę nad stylem gry. Podbijaj: sztuczna inteligencja przypominająca żywego wroga wymaga strategicznego i elastycznego stylu gry, ponieważ nowe wyzwania — w tym pole bitwy o zerowej grawitacji — wymagają od graczy podejmowania ofensywy i działań wyprzedzających. Odkrywaj: wybierz swoją własną drogę przez otwarty świat Crysis, niszcząc przeszkody, prowadząc pojazdy i wykorzystując środowisko przeciwko wrogom.