Crysis 3: Zaginiona wyspa przenosi graczy na tropikalną wysepkę w pobliżu archipelagu Ling Shan, gdzie rozgrywały się wydarzenia przedstawione w pierwszej części gry. Dodatek zawiera cztery nowe mapy do trybu wieloosobowego (Podejście, Wybrzeże, Strumień i Przeprawa), dwa nowe tryby rozgrywki (Posiadanie i Szał), dwa nowe typy broni i masę wyzwań do odblokowania. W ramach tej wyjątkowej oferty gracze otrzymają również pakiety Osiłka, Eksterminacji, Tropiciela i Edycji Łowcy.