Crusader Kings III: Celestial Edition
W zestawie Celestial Edition napiszesz tu od nowa historie królewskich rodów w pełnym postaci świecie, którego mapa rozciąga się od Europy Zachodniej po Azję Wschodnią. Pakiet zawiera grę Crusader Kings III i dodatek All Under Heaven. Odkrywaj typową dla królewskich rodów rodzinną rywalizację w średniowiecznej Europie lub walcz o Mandat Niebios w Chinach i obserwuj, jak wokół ciebie powstają i upadają dynastie Azji Wschodniej i Południowo-Wschodniej. Czekają na ciebie tysiące postaci i nieskończona ilość wersji historii – wszystkie zależne od podejmowanych przez ciebie decyzji. Zawartość pakietu The Crusader Kings III: Celestial Edition: - Gra podstawowa Crusader Kings III: zarządzaj domeną knujących dworzan i szlacheckich ambicji, prowadząc swoją dynastię przez okres średniowiecza. Wykorzystuj wojny, małżeństwa dyplomatyczne i subtelne intrygi w świecie zamieszkiwanym przez dziesiątki tysięcy postaci, które podejmują działania i decyzje motywowane swoimi umiejętnościami i cechami charakteru. Zyskaj reputację pobożnego władcy lub tyrana i zapisz się na kartach historii, walcząc o prestiż, bogactwa oraz ziemie. - Crusader Kings III: All Under Heaven: największe rozszerzenie do gry Crusader Kings III poszerza teatr działań o Azję Wschodnią i Południowo-Wschodnią, zapełniając ogromną mapę unikatowymi systemami rozgrywki i historycznym kolorytem tego zróżnicowanego regionu. Buduj miasta świątynne Khmerów, aby zapewnić sobie siłę i prestiż, rywalizuj z innymi daimyo o dominację na wyspach Japonii lub zarządzaj największym imperium na świecie – Cesarstwem Chin.