Crusader Kings III: All Under Heaven
Zdobądź mandat niebios Świat Crusader Kings III stale się powiększa. W pakiecie All Under Heaven – czwartym dużym rozszerzeniu gry – mapa rozszerza się w kierunku Azji, uwzględniając bogate, legendarne terytoria Chin, Japonii i Azji Południowo-Wschodniej. Stań na czele bohaterskich rodów wojowników, zarządzaj rozległymi cesarstwami i lawiruj między zawiłymi starciami o władzę w dynamicznym rejonie pełnym historii, kultury i innowacji. Nieważne, czy zamierzasz zjednoczyć Japonię pod sztandarem swojego rodu, zdobyć mandat niebios w Chinach, czy rządzić jako król-bóg w Azji Południowo-Wschodniej, pakiet All Under Heaven poszerza granice Crusader Kings III na ogromną skalę. Główne informacje - Chiny: mandat niebios - Osiągnij najwyższy poziom władzy z nowym tytułem hegemonii, rządząc niepodzielnie wszystkimi cesarstwami w regionie Chin. - Poznaj cykl dynastii – żywy układ stabilności i chaosu. Wykorzystuj okresy destabilizacji, aby sięgać po władzę i zmieniać krajobraz polityczny. - Odkryj zasady funkcjonowania rządu niebiańskiego, charakterystycznego chińskiego systemu politycznego. Zdobywaj zasługi za dokonania lub wyniki egzaminów cesarskich, zyskując przysługi i wpływy. - Zarządzaj cesarskim skarbcem, aby finansować wspaniałe projekty, bronić się przed klęskami lub rozszerzać swoje wpływy dzięki umiejętnie sprawowanym rządom i zdobytej potędze. - Japonia: powstanie szogunatu - Stań na czele japońskiego rodu i weź los w swoje ręce. Poznaj tajniki zawiłej polityki dworu, żeby awansować do roli potężnego szoguna lub regenta kampaku. - Wzmacniaj swoją pozycję dzięki sojuszom, intrygom i rytuałom lub zjednocz rody, polegając na sile armii samurajów. Do ciebie należy decyzja, którą drogą pójdziesz. - Zostań przywódcą cesarskiego rodu Yamatów, aby pomóc cesarzowi odzyskać władzę w kraju i rozpocząć okres cesarskiego majestatu. - Odkryj bogatą tradycję kulturową Japonii, gdzie honor i afery splatają się ze sobą, wpływając zarówno na życie panów, jak i wasali. - Azja Południowo-Wschodnia: królowie-bogowie i świątynne imperia - Jako dewaradża sprawuj rządy w kraju wraz z rządem mandalowym, jednocząc trybutariuszy w rozległe cesarstwa skupione wokół świątyń. - Zdecyduj, jakim typem bóstwa chcesz być, wybierając aspekt dewaradży, który rośnie w siłę, jeśli postępujesz zgodnie z daną obietnicą. - Płać trybut królowi-bogowi, wykonując misje trybutariuszy jako władca trybutariusz, zyskując większą przychylność poddanych. Albo zostań królem-bogiem! - Zbadaj Jedwabny Szlak, poznaj nowe zakładki oraz poczuj egzotyczny klimat - Rozwijaj swój region wzdłuż rozległego Jedwabnego Szlaku, czerpiąc korzyści z bogactw i innowacji przemierzających cały kontynent. - Nowe zakładki historyczne wprowadzają odmienne perspektywy oraz wyzwania znane z kart historii. Wciel się w kultowe postacie z przeszłości lub krocz własną ścieżką. - Podziwiaj niuanse kulturowe, artystyczne i historyczne Azji dzięki nowym salom tronowym, wydarzeniom i tradycjom.