Crowd City: Zombie Apocalypse DLC
Dzięki temu DLC odblokujesz: - nową mapę Zombietown - 2 skórki zombie dla graczy futbolu amerykańskiego - zwykłą, paskudną skórkę zombie - 1000 monet Przemień każdą napotkaną osobę w zombie, stwórz największą hordę, o jakiej ci się nie śniło i przejmij Zombietown!