Crossout – Ronin (Lite edition)
– Wyjątkowy pojazd opancerzony: “Ronin” (edycja lite); – Nowa, możliwa do aktywowania broń biała: „Tachi” (2 szt.); – Nowa kabina: „Kensei”; – Podwozie: „Koło Wyścigowe” (4 szt.); – Sprzęt: moduł niewidzialności „Kameleon”; – Puszka z farbą: „Niebieskawy Dym”; – Wczesny dostęp do nowych części strukturalnych; – Maksymalna liczba części zwiększona do 60. „Broń i pancerz to tylko narzędzia. Prawdziwa siła wojownika pochodzi z jego duszy. Jedynie ogromna dyscyplina, regularny trening i niezachwiana wola mogą zniszczyć wroga, zanim zrozumie, że przegrał” – Mistrz Miyamoto. Wyjątkowy pojazd opancerzony wchodzący w skład pakietu cechuje się dobrym wyważeniem bitewnym broni, a także połączeniem modułów oraz szybkości. By umieścić pojazd w garażu, przejdź do zakładki „pakiety”, wybierz dany samochód opancerzony i naciśnij przycisk „Montuj”. Po zakupie tego pakietu liczba części, których można użyć do tworzenia pojazdu, wzrasta do 60. Uwaga! W pewnych warunkach możliwe jest przepełnienie magazynu. Kupno tego pakietu daje również wczesny dostęp do kilku części strukturalnych. Niektóre części są unikalne i dostępne tylko w pojedynczych egzemplarzach. Puszki z farbą sprawią, że twój pojazd opancerzony będzie się wyróżniać na tle innych.