Crossout – Eater of souls
– Wyjątkowy pojazd opancerzony: „Lekarz z Doliny”; – nowa epicko rzadka broń: „Varun”; – Nowe koło przednie: „Sabat” (4 szt.); – Wyjątkowy portret postaci: „Alva”; – Wyjątkowa puszka z farbą; – 1500 monet w grze. Dodatkowo: – Dostęp do nowych części strukturalnych; – Limit części zwiększony do 55. Córka rozjemcy od dziecka interesowała się zjawiskami paranormalnymi, ale ojciec nauczył ją tylko jazdy samochodem i posługiwania się bronią w nadziei, że w przyszłości Alva stanie się jego przyboczną. Czciciele ognia zaproponowali kompromisowe rozwiązanie: dostrzegli potencjał Alvy i przyjęli ją w swoje szeregi, by nie tylko pielęgnować okrucieństwo dziewczyny, lecz także przekazać jej tajemną wiedzę. Jednak niedługo potem szamani wygnali młodą wiedźmę za jej odmienny pogląd na panującą wśród nich ideologię: ich najważniejszym żywiołem był ogień, a Alva czerpała siłę ze śmierci. Uważała, że zabijając kogoś w uczciwej walce, można odebrać moc pokonanemu. Całymi latami Alva przemierzała lasy, rozmawiając z duchami i szukając swojego przeznaczenia, aż wreszcie natknęła się na pojazd opancerzony porzucony w jaskini na bagnach. Młoda kobieta stwierdziła, że samochód był zamieszkany przez pradawnego ducha kruka o imieniu Kutkh, który musiał pochłaniać dusze, by przeżyć. Wiedźma odpaliła silnik i wróciła do ojca, który natychmiast zaproponował jej, by została jego przyboczną. Taki rodzaj współpracy był korzystny dla wszystkich: próby zamachu na życie Petroliuma zdarzały się często, a Alva, wraz ze swoim pojazdem opancerzonym, łaknęli krwi. Wyjątkowy pojazd opancerzony wchodzący w skład pakietu cechuje się dobrym wyważeniem bitewnym broni, a także połączeniem modułów oraz szybkości. By umieścić pojazd w garażu, przejdź do zakładki „pakiety”, wybierz dany samochód opancerzony i naciśnij przycisk „Montuj”. Po zakupie tego pakietu liczba części, których można użyć do tworzenia pojazdu, wzrasta do 55. Uwaga! W pewnych warunkach możliwe jest przepełnienie magazynu. Kupno tego pakietu daje również wczesny dostęp do kilku części strukturalnych. Niektóre części są unikalne i dostępne tylko w pojedynczych egzemplarzach. Wyjątkowe portrety to świetny sposób, aby się wyróżnić wśród ocalałych. Puszki z farbą sprawią, że twój pojazd opancerzony będzie się wyróżniać na tle innych. Monety – waluta w grze, która pozwala na zakup części do samochodów opancerzonych od innych ocalałych i opłacanie warsztatów konstrukcyjnych. Uwaga! Przy zakupie kilku pakietów liczba monet jest łączona!