Crossout - ‘Arachnophobia’ Pack
Unikalna pancerna ciężarówka „Tarantula” na mechanicznych nogach ML-200; Broń – 3 automatyczne armaty „Rapier”; Unikalna kabina: Epicko rzadki „pająk karakurt”; Unikalny portret bohatera: „Podstępny pająk”; Unikalne barwy: Kamuflaż: Sieć, Kamuflaż: Krater; Limit części zwiększony do 60. Dystans Parkera został zachwiany po powrocie z negocjacji między Braterstwem a Dawn's Children. Aby przetrwać, musiał ukrywać się na pustkowiu, żywić się pająkami i konikami polnymi, a w nocy przemieszczać się. Zdołał wrócić i jest jedynym ocalałym z oddziału, który może opowiedzieć o tym, co zaszło. Jego raport został utajniony, ale miał wielki wpływ na dalsze relacje między frakcjami. Parker otrzymał medal i awans, ale wciąż nie może wrócić w szeregi Braterstwa. Początkowo żartowano z jego pajęczych zdolności, ale żarty ucichły, gdy rzeczywiście zaczął wychodzić z każdej opresji bez szwanku. Wtedy zaczęto się go bać i nazywać Podstępnym pająkiem. Mimo to, podtrzymywał swoją legendę na wszelkie sposoby, a nawet zbudował ciężarówkę, która wyglądała jak gigantyczny pająk. Parker coraz bardziej oddalał się od swoich towarzyszy i teraz spędza większość czasu na pustkowiach. Unikalna kabina: Epicko rzadki pająk karakurt Podstępny pająk wkrótce po powrocie z misji, która przyniosła mu złą sławę, naszkicował rysunek. Mistrzowie Braterstwa zdecydowali nie odmawiać bohaterowi, a także byli ciekawi, co nastąpi dalej. Okazało się, że był to zaskakująco mocny i wygodny projekt. Unikalne pojazdy pancerne w pakietach mają idealnie wyważone proporcje broni, jakości pancerza oraz szybkości podczas walki. Aby umieścić projekt w garażu, rozpocznij grę, otwórz menu planów, przejdź do zakładki „Pakiety”, wybierz odpowiedni pojazd pancerny i kliknij przycisk „Ładuj”. Po zakupie tego pakietu liczba części, których można użyć do tworzenia pojazdu wzrasta do 60. Ponadto, zakup pakietu umożliwia graczowi wczesny dostęp do niektórych szczegółów strukturalnych frakcji. Te części są dostępne od razu po zakupie i nie są wznawiane po osiągnięciu odpowiedniego poziomu reputacji. Niektóre części są unikatowe i nie mogą występować w większej liczbie. W przypadku zakupu wielu pakietów te części nie są duplikowane. Wyjątkowe portrety to świetny sposób, aby się wyróżnić wśród ocalałych. Puszki z farbą pomogą wyróżnić twój opancerzony pojazd.