Crime Boss: Rockay City
Rockay City ma się świetnie – a nowa zawartość będzie dodawana przez cały 2025 rok! Nowe przygody czekają! Wybieraj spośród szeregu napadów i rabunków i wznieś się na szczyt przestępczego podziemia! Tylko wtedy możesz zostać bossem Rockay City! Graj ze znajomymi w kooperacji. Zaproś znajomych do kooperacyjnego napadu wieloosobowego dla 4 graczy i razem zgarnijcie dużą forsę. Wybierz poziom trudności, stwórz bossa, wyposaż się w broń i umiejętności, a następnie rozgrywaj misje w pojedynkę, z botami lub ze znajomymi. Podejmuj się pojedynczych misji, rozgrywaj minikampanie kooperacyjne w trybie fabularnym Miejskich legend lub losuj misje w trybie Przetasowania. Możesz też urozmaicić rozgrywkę dzięki walce z hordami wrogów w trybie Łomot w Rockay. Zbieraj gotówkę, zatrudniaj nowe postacie, kupuj nowe bronie i ulepszaj swoje umiejętności, aby zwiększyć swoje szanse na zdobycie wszystkich łupów. Graj ze znajomymi na wszystkich obsługiwanych platformach dzięki międzyplatformowemu trybowi wieloosobowemu i zmaksymalizuj swoje szanse na sukces. Zdobywaj nagrody oprócz gotówki. Zdobywaj PD w uniwersalnym systemie progresji zarówno w trybie dla jednego gracza, jak i w kooperacji! Każdy kolejny poziom pozwala graczom odblokować nowe bronie, rabusiów, wyposażenie i skórki. Przygotuj się na sukces, dostosowując swoje wyposażenie i ekipę. Wypatruj naszych wydarzeń z podwójnymi PD, aby jeszcze szybciej wspinać się po drabinie. Graj solo w kampanii dla jednego gracza! Doświadczeni gracze mogą przejąć kontrolę nad Travisem Bakerem i zapanować nad Rockay City w kampanii roguelite dla jednego gracza. Zarządzaj własną ekipą przestępców i obal przywódców gangów w mieście. Zarabiaj pieniądze na misjach, awansuj rabusiów i odblokowuj korzyści po śmierci, aby zbliżyć się do celu w następnej próbie. Za sprawą dziesiątek losowo wybieranych misji składających się na kampanię możesz zdobyć sławę dzięki drobnemu złodziejstwu lub wielkim, nieprzeciętnym napadom.