Cricket 24
Cricket 24 to gra wideo będąca kulminacją dziesięciu lat rozwoju symulacji krykieta i zawierająca drużyny z całego świata. Gracze będą mogli pokierować najlepszymi reprezentacjami krykietowymi, takimi jak Australia i Anglia w oficjalnym turnieju The Ashes, Indie Zachodnie, Nowa Zelandia i Irlandia, a także po raz pierwszy zagrać zawodowymi drużynami indyjskiej T20 na ponad 50 szczegółowo odwzorowanych oficjalnych stadionach. Cricket 24 to najbardziej kompletna symulacja komputerowa krykieta w historii. Cricket 24: najbardziej realistyczna symulacja krykieta, jaka dotąd powstała! - The Ashes: Cricket 24 umożliwia wzięcie udziału w najważniejszym turnieju krykietowym, The Ashes. Dzięki sekwencjom filmowym możesz chłonąć każdą chwilę w tych rozgrywkach. Poczuj się częścią drużyny na konferencjach prasowych i treningach zespołu oraz wsłuchaj się w unikalny komentarz. Doświadcz emocji meczu w The Ashes, grając jako pojedynczy zawodnik albo kierując całą drużyną Australii lub Anglii. - Oficjalne licencje: ponad 300 zawodników z pełną fotogrametrią. Najważniejsze reprezentacje krykietowe na świecie, w szczególności Australia, Anglia, Indie Zachodnie, Nowa Zelandia i Irlandia. Największe turnieje, a wśród nich m.in. The Ashes, KFC BBL i Weber WBBL, The Hundred, Caribbean Premier League, a także szereg zawodowych indyjskich drużyn T20 i ponad 50 szczegółowo odwzorowanych oficjalnych stadionów. - Tryb kariery: pokieruj karierą zawodnika, poczynając od rozgrywek klubowych po mecze międzynarodowe, rozwijając swoje umiejętności, zdobywając fanów i próbując wejść na sam szczyt. Cricket 24 zapewnia większą kontrolę nad zawodnikiem oraz więcej możliwości, aby pokierować karierą: zostań bohaterem w meczach typu short-form albo graj w meczach testowych – na drodze do zdobycia statusu gwiazdy tego sportu możesz również spróbować pogodzić obie te drogi. - Nowa mechanika fieldingu: całkowita zmiana systemu gry w polu zapewnia najbardziej realistyczne i elastyczne sterowanie spośród wszystkich symulacji gry w krykieta. - Rozgrywka cross-platformowa: Funkcja cross-platformowa umożliwia grę online ze znajomymi oraz najlepszymi graczami na świecie, niezależnie od platformy. Twórz i udostępniaj własną zawartość na różnych platformach dzięki akademii, włączając takie elementy, jak stadiony, zawodnicy i drużyny.