Cricket 22
Cricket 22 oferuje solidną dawkę krykieta jakiej fani jeszcze nie widzieli. Ciesz się w pełni licencjonowanym turniejem Ashes – koronną rywalizacją pomiędzy Australią i Anglią. Dodatkowo, warto wziąć udział w australijskim Big Bash T20, innowacyjnym The Hundred w Anglii, czy tropikalnym CPL na Karaibach mając do dyspozycji międzynarodowe i w pełni licencjonowane składy z Australii, Anglii, Zachodnich Indii, Nowej Zelandii i Irlandii. W myśl przywiązania do idei równości i równej reprezentacji Big Ant, zarówno męskie jak i żeńskie rozgrywki zostały powielone w całej rozciągłości Cricket 22. Cricket 22 zawiera sporo nowości: - Nowe sposoby miotania i gry w polu; nie ważne czy to szybki kozioł, lub udany „snap” po uderzeniu piłki z pola wewnętrznego na niedobieg, Cricket 22 oferuje ulepszone sterowanie pozwalające na możliwie najlepszą rozgrywkę. - Tryb kariery oparty na fabule; masz kontrolę na boisku i poza nim. Zarządzasz treningami, konferencjami prasowymi, zajmujesz się kontuzjami i torujesz sobie ścieżkę do międzynarodowej sławy! - Najbardziej przystępna gra w krykieta; Nigdy nie grałeś w krykieta? Cricket 22, dzięki zupełnie odświeżonym sesjom instruktażowym dla początkujących ułatwi graczom zanurzenie się w grze. Cricket 22 to dopracowana w każdym szczególe sportowa symulacja od Big Ant, a dzięki sesjom treningowym szybko osiągniesz mistrzowski poziom. - Zupełnie nowy zespół komentatorski; Cricket 22 przynosi gwiazdorską obsadę komentatorów takich jak Michael Atherton, Ian Healy, Mel Jones, Alison Mitchell and David Gower. Każdy strzał zyska głębszą analizę, a do tego, po raz pierwszy w grach sportowych, pojawią się kobiety komentatorki, co z kolei poprawi ogólną reprezentację kobiet w Cricket 22. - Najlepiej wyglądający krykiet; Cricket 22 w pełni wykorzystuje najnowsze sprzętowe możliwości. Gra ładuje się w mgnieniu oka i pozwala natychmiast dołączyć do akcji, a oprócz tego zawiera pełen zestaw aktualizacji efektów wizualnych, zawierających niesamowite elementy ray tracing w czasie rzeczywistym, stając się najbardziej wizualnie realistyczną grą w krykieta do tej pory.