Creaks
Ziemia zaczyna się trząść, żarówki pękają – coś doprawdy niecodziennego dzieje się tuż za ścianą twojego pokoju. Kiedy schodzisz do świata zamieszkałego przez ptasi lud i najwyraźniej zabójcze potwory z mebli, masz do dyspozycji tylko spryt i odwagę. Twórcy niezależnych klasyków Machinarium i Samorost przedstawiają Creaks, nową grę logiczno-przygodową, która jest ucztą dla zmysłów. Na graczy czeka ręcznie malowana grafika, szczegółowe animacje, niepokojące dźwięki oraz eklektyczna i oryginalna muzyka od Hidden Orchestra. We własnym tempie odkrywaj rozwiązania dziesiątek sprytnie zaprojektowanych łamigłówek, szukaj obrazów ukrytych w posiadłości i ujawnij wielką tajemnicę.