Conan Chop Chop
Weź udział w Gniew-a-tonie, diabelskim wyzwaniu stworzonym przez złowieszczego czarnoksiężnika Thoth-Amona, próbującego uwięzić bohaterów Hyborii. Miażdż, niszcz i okaleczaj wrogów przy użyciu arsenału brutalnych broni, gdy wraz ze znajomymi będziecie mierzyć się ze sługusami zła. Ulepszaj swoją wioskę, swoje zdolności i siebie (serio, ta gra sprawi, że staniesz się lepszym człowiekiem). Conan Chop Chop to najbardziej epicka i realistyczna gra z kreskowymi ludzikami, jaka kiedykolwiek powstała na kanwie świata Conana Barbarzyńcy. Odkrywaj fantastycznie dziki świat pełen epickich potyczek z bossami, niebezpiecznych podziemi i nieskończonych ilości łupów oraz kombinacji przedmiotów. GRA KOOPERACYJNA ONLINE I LOKALNA Chociaż możesz ratować świat samotnie, to gdy wkroczysz w środek wieloosobowej rozwałki zobaczysz, że Conan Chop Chop jest wprost stworzony rozgrywki drużynowej. Do wyboru masz rozgrywkę kooperacyjną online lub lokalną przeznaczoną dla 1–4 graczy. Staraj się ocalić rzeczywistość w pojedynkę, ze znajomymi, czy też z losowymi osobami. WYJĄTKOWI BOHATEROWIE Lubisz podchodzić jak najbliżej czy wolisz strzelać do przeciwników z odległości? Do wyboru masz szeroki wachlarz najsłynniejszych bohaterów Hyborii, od machającego mieczem Conana, po władającą łukiem Bêlit. Siekaj, strzelaj lub po prostu rozwalaj wrogów na kawałeczki. AWANSUJ POSTACI W Conan Chop Chop co cię zabije, to cię wzmocni. Wykorzystuj zdobyte doświadczenie do odblokowywania unikatowych atutów i zdolności każdego z bohaterów i pokonaj dzięki nim wrogów, z którymi zdarzyło ci się przegrać. Rozwijaj drzewko zdolności każdej z postaci i odkrywaj wyjątkowe kombinacje ich umiejętności. NIEZLICZONE KOMBINACJE PRZEDMIOTÓW Zdobywaj nowe zdolności, odkrywając najdalsze zakątki świata, zbierając magiczne talizmany, bronie oraz pancerze. Zestawiaj elementy na różne eksperymentalne sposoby, dzięki czemu odkryjesz potencjalnie przesadzone umiejętności i nowe sposoby rozgrywki. MAGICZNIE GENEROWANY ŚWIAT W Conan Chop Chop nigdy nie zobaczysz dwóch identycznych rozgrywek, a to dzięki proceduralnie generowanym mapom i projektom podziemi. Każda gra to nowe sklepy, wyzwania i skarby do odkrycia. BEZWZGLĘDNE WALKI Z BOSSAMI Wystaw swoje zdolności na próbę w walce z takimi bossami, jak kothyjski olbrzymi piaskowy czerw czy vanaheimski lodowy olbrzym. Niektórzy bossowie mogą nawet przemierzać dzicz, pilnując złotych skrzyń, potężnych artefaktów i innych skarbów.