Clicker Heroes
Clicker Heroes — klikalna gra RPG! Zastanawiałeś się kiedyś, jak to jest, móc zadawać obrażenia rzędu jednego kwadryliona na sekundę? Jeśli tak, to już więcej nie musisz sobie łamać nad tym głowy! Wyrusz z nami w podróż, a przekonasz się sam! Najpierw zabij potwora, zwyczajnie go klikając, a później zabierz mu złoto. Następnie wydaj je na zwerbowanie nowych bohaterów, którzy zadają jeszcze większe obrażenia. Im większe zadajesz obrażenia, tym szybciej zdobywasz złoto. Twoja moc rośnie w postępie geometrycznym! Musisz wyskoczyć na chwilę do sklepu? Wyjść z psem na spacer? Żaden problem! Pod Twoją nieobecność Twoi bohaterowie będą sami mordować potwory i rabować ich złoto, nawet gdy gra jest wyłączona. Ale musisz pamiętać o tym, aby wrócić do nich i wydać ich ciężko zarobione złoto na nowych bohaterów i ulepszenia!