Cities: Skylines II - Leisure & Legacy Bundle
Creator Pack „Dragon Gate” — Emperor Li Pakiet twórcy społecznościowego o pseudonimie „Emperor Li” łączy tradycję i współczesność. Teraz możesz wybudować tętniącą życiem chińską dzielnicę targową. Pozwól mieszkańcom przespacerować się wśród sklepów udekorowanych klasycznymi elementami, takimi jak lampiony i szyldy, lub odwiedzić świątynię, która doda miastu odrobiny splendoru wprost z Azji Wschodniej. Pakiet „Dragon Gate” doda miastu uroku i elegancji architektury chińskiej dzięki połączeniu jaskrawej czerwieni i złota. Jade Road Radio Wyrusz w podróż do serca Chin przy dźwiękach muzyki łączącej tradycję i nowoczesność, która stanowi hołd dla bogatej kultury i wielkiego dziedzictwa tego kraju. Eksploruj nowe drogi i pozwól mieszkańcom podążać dźwięczną muzyczną ścieżką przez Państwo Środka. Creator Pack „Leisure Venues” — Gruny Wznieś się na wyżyny rozrywki z pakietem „Leisure Venues” stworzonym przez twórcę społecznościowego o pseudonimie „Gruny”. Pakiet ten pozwala zmienić miasto w pełną energii lokalizację, gdzie mieszkańcy mogą się odprężyć, zabawić i w pełni cieszyć się życiem. Od rozkosznych restauracji i zacisznych parków po emocjonujące obiekty sportowe i kluby nocne – ten pakiet zapewnia mieszkańcom wszystko, czego potrzebują do pełni relaksu w wolnym czasie. Feelgood Funk Radio Ta stacja radiowa wnosi dźwięczną muzykę z lat 70. prosto do Twojego miasta. Pełna soulowych basów i rytmów, z odrobiną klimatu disco, wprawi mieszkańców w ruch i sprawi, że poczują dobre wibracje. Wsłuchaj się w przyjemne hity, które ożywią każdy dzień! Creator Pack „Mediterranean Heritage”— Zarrix Podziwiaj ponadczasowy urok architektury śródziemnomorskiej z pakietem twórcy społecznościowego o pseudonimie „Zarrix”. Pakiet „Mediterranean Heritage” wprowadza budynki wznoszone od XV do XIX wieku we Włoszech, w Hiszpanii, Portugalii i na południu Francji. Dzięki zmieniającym się stylom i charakterystycznym stonowanym barwom ten pakiet nada twojemu miastu południowoeuropejskiej elegancji połączonej z nowoczesną jakością. Atmospheric Piano Channel Zatop się w marzeniach przy dźwiękach zachwycających fortepianowych kompozycji będących idealnym dopełnieniem popołudniowych spacerów po mieście. Oto elegancka muzyka pasująca do każdego krajobrazu, gdzie delikatne melodie tworzą relaksującą i wyrafinowaną atmosferę do budowania miasta.