Cities: Skylines II - Atmospheric Piano Channel
Zatop się w marzeniach przy dźwiękach zachwycających fortepianowych kompozycji będących idealnym dopełnieniem popołudniowych spacerów po mieście. Oto elegancka muzyka pasująca do każdego krajobrazu, gdzie delikatne melodie tworzą relaksującą i wyrafinowaną atmosferę do budowania miasta. Ta muzyka doskonale komponuje się z pakietem „Mediterranean Heritage”!