Cities: Skylines - Content Creator Pack: Vehicles of the World
Zestaw zawiera 21 nowych modeli pojazdów z całego świata. Autor: bsquiklehausen. Zapełnij ulice swoich miast ikonicznymi pojazdami usługowymi i służbowymi, jak m.in. policyjny supersamochód!