Circuit Superstars Top Gear Time Attack
Zmierz się z zupełnie nowym wyzwaniem na słynnym na cały świat torze testowym Top Gear Test Track, odwzorowanym w Circuit Superstars! Zmierz się z największymi gwiazdami sportów motorowych i e-sportu i sprawdź, czy zdołasz pokonać najlepszych. Ćwicz ze swoimi bohaterami, aby doszlifować idealne linie przejazdu i wyglądaj świetnie, zakładając specjalny kostium Stiga!