Children of Morta: Ancient Spirits
Ancient Spirits to nowy dodatek do Children of Morta, wprowadzający szereg elementów: postać o dwóch formach zwaną Yajouj’Majouj, nowe skórki dla każdego bohatera, a nowe relikty, talizmany i błogosławieństwa. Yajouj i Majouj Pradawna legenda ludzi południa mówi o zakazanej miłości człowieka i goblinki. Człowiek imieniem Yajouj zakochał się w goblince imieniem Majouj. Według opowieści Majouj została siłą wyciągnięta z domu Yajouja i zginęła wtrącona w nieskończoną otchłań. Yajouj - nieświadom tragedii - wyrusza na poszukiwania ukochanej. Niestety, gubi się w zwodniczej otchłani i umiera goniąc do ostatniego tchu za utraconą miłością. To jednak nie koniec legendy. Zbłąkane dusze człowieka i goblinki ostatecznie łączy śmierć. Dwoje kochanków może wreszcie ręka w rękę pokonać otchłań, a następnie szukać drogi powrotnej. Sprawdź pełną listę zawartości Children of Morta: Ancient Spirits! - Nowa dostępna postać Yajouj’Majouj, gotowa do walki z użyciem unikalnych umiejętności w trybie rodzinnych prób. Yajouj’Majouj, w przeciwieństwie do rodu Bergsonów, ma dwie formy. Potrafi płynnie i w każdej chwili przechodzić z jednej w drugą, czego owocem jest wyjątkowy styl walki. Przeplatanie ataków obu form pozwala na iście śmiercionośne uderzenia! - System skórek – wprowadza zupełnie nową sekcję do menu wyboru postaci, w którym będzie można dobrać specjalne maski dla bohaterów. - 5 nowych błogosławieństw: Krwawa szarża, Szybkie łapki i inne. - 5 nowych talizmanów: Potęga za potęgę, Krwawa ofiara i inne. - 5 nowych boskich reliktów: Wezwanie do broni, Grzmiąca chmura i inne.