Chicagowska maszynka do mielenia
Elegancja czy siła rażenia? Od teraz możesz mieć jedno i drugie, wyposażając się w Chicago Organ Grinder, ulubioną broń gangsterów z lat 20-tych ubiegłego wieku. Dodatek DLC zawiera skórkę dla pistoletu maszynowego.