Chess Infinity: Edycja Arcymistrzowska
Pełne doświadczenie Chess Infinity Wejdź do świata Chess Infinity: Edycja Arcymistrzowska. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz przygodę z szachami, czy dążysz do mistrzostwa, ten kompletny zestaw zapewnia pełne doświadczenie Chess Infinity: grę podstawową, wszystkie dodatki premium DLC oraz wszystkie usprawnienia wprowadzone od premiery. Od egzotycznych środowisk gry po rozbudowane tryby „Tour” i wyzwania logiczne – to najlepszy sposób, aby dołączyć do rosnącej społeczności Chess Infinity. Chess Infinity – Kluczowe cechy: Międzyplatformowy tryb wieloosobowy: Dołącz do rosnącej społeczności szachowej, w której możesz rzucać wyzwanie przyjaciołom i rywalom online, z dobieraniem przeciwników na podstawie rankingu Elo na wszystkich obsługiwanych platformach. Poznaj Aiona, swojego osobistego mentora szachowego: Ucz się i doskonal dzięki adaptacyjnym samouczkom, informacjom zwrotnym SI oraz powtórkom partii ruch po ruchu. Realistyczna, piękna, wciągająca: Graj w 19 spokojnych otoczeniach na 4 różnych lokacjach, z niesamowitymi detalami i klimatem. Znaczący postęp: Wykonuj wyzwania, staw czoła przeciwnikom SI w trybie „Tour”, odblokowuj eleganckie zestawy szachowe i śledź swoją osobistą drogę do mistrzostwa. Edycja Arcymistrzowska zawiera: Gra podstawowa: Doświadczenie Chess Infinity z adaptacyjnym mentorem SI, płynnym cross-play i eleganckimi narzędziami taktycznymi. Pakiet „Treasure Island”: Zmierz się z nowymi, zaciekłymi przeciwnikami SI na 4 nowych arenach inspirowanych Karaibami, z rozszerzonym trybem „Tour” oraz majestatycznym zestawem szachowym Sea Horse. Trzy pakiety ekskluzywnych zestawów szachowych – Maharaja, Orthographic i Roman Classic: każdy z nich wnosi własną różnorodność, dziedzictwo i styl do twoich rozgrywek. Pakiety zagadek: Podejmij ponad 150 taktycznych wyzwań z pełną kolekcją łamigłówek „Mat w 2 ruchach” i „Mat w 3 ruchach”.