Chess Infinity: Zestaw Łamigłówek Mat w 2
Myśl szybko. Graj jeszcze szybciej. Szachy nigdy nie były tak ekscytujące, a zestaw Mat w 2 stawia cię w samym sercu akcji. Gotowy, by podnieść swoją grę taktyczną na wyższy poziom? Zestaw łamigłówek Mat w 2 oferuje 30 ręcznie wykonanych zagadek, zaprojektowanych, aby wyostrzyć twoje instynkty i przetestować twoją szybkość. Niezależnie od tego, czy wspinasz się po drabinie Elo, czy doskonalisz swoją grę, te łamigłówki będą wyzwaniem do znalezienia mata w zaledwie dwóch ruchach—idealne do wypracowania instynktu zabójcy.