Card Collector Trading Shop
Wciel się w rolę kolekcjonera, który stał się właścicielem firmy. Otwórz rynek kart i stań się bogaty. Zbuduj, zarządzaj i rozwijaj własny sklep z kartami kolekcjonerskimi, w którym możesz handlować, kolekcjonować i walczyć najrzadszymi i najcenniejszymi kartami z legendarnej serii Beast Lords, zawierającej unikalne i potężne stworzenia! Prowadź własną działalność związaną z kartami kolekcjonerskimi: Zaopatrz swój sklep w pakiety boosterów i pojedyncze karty, ułóż je starannie na półkach i ustal konkurencyjne ceny, aby przyciągnąć klientów. W miarę rozwoju firmy będziesz musiał znaleźć równowagę między czasem potrzebnym na sprzedaż kart a poszerzaniem swojej kolekcji. Kolekcjonuj i graj: Możesz nie tylko sprzedawać karty, ale także kolekcjonować je w swoim osobistym albumie. Odblokuj rzadkie karty i stwórz potężne talie, aby wziąć udział w ekscytujących bitwach karcianych. Niezależnie od tego, czy otwierasz paczki, aby odkryć ukryte skarby, czy zmierzysz się z przeciwnikami, emocje związane z grą są zawsze obecne. Projektuj i rozwijaj: Stwórz idealne środowisko w sklepie, ulepszając i dekorując swoją przestrzeń. Przyciągnij więcej klientów dzięki przyciągającym wzrok ekspozycjom i spraw, aby wracali dzięki bogatemu asortymentowi kart Beast Lords. Czy skupisz się na sprzedaży, czy będziesz polować na najrzadsze karty dla siebie? Cechy: - Zaopatrz swój sklep w kolekcjonerskie karty. - Sprzedawaj, wymieniaj lub zbieraj karty z popularnej serii Beast Lords. - Dostosuj i rozbudowuj swój sklep w miarę rozwoju działalności. - Weź udział w ekscytujących bitwach karcianych, aby udowodnić swoje umiejętności.