Car Detailing Simulator
W Car Detailing Simulator masz szansę odnowić i przywrócić świetność każdemu samochodowi, na zlecenie wymagających klientów! Dobre i zadbane auto potrafi być dumą każdego człowieka! Czyść, poleruj i podziwiaj swoje dzieła w tej wysoce realistycznej grze, w której każdy szczegół się liczy! Lubisz oglądać lub brać udział w gruntownych renowacjach samochodów? W Car Detailing Simulator masz możliwość rozpocząć przygodę z prowadzeniem własnego biznesu detailingowego na własnych warunkach! Zaskocz rynek niesamowitymi metamorfozami zapuszczonych aut. Przyjmuj zlecenia i rozwijaj własny biznes! Mycie, nakładanie piany, i polerowanie lakieru to tylko części z wyzwań jakie czekają na Ciebie w trakcie rozgrywki. Gra zaoferuje szeroki i zróżnicowany zestaw specjalistycznych narzędzi, których będziesz potrzebować, aby w pełni zrealizować wszystkie cele. Car Detailing Simulator stawia na realizm, więc czeka Cię sporo wyzwań, a odpowiedni dobór narzędzi będzie kluczowy dla rozwoju Twojego salonu. Stare samochody to niesamowity materiał na fantastyczną przemianę. W Car Detailing Simulator możesz kupić wiele starych modeli samochodów, które tylko czekają aby ktoś nadał im nowe życie. Po wszystkim nie zapomnij sprzedać ich za odpowiednią cenę - klasyka zawsze znajdzie kupca.