CAPTURED
„Nowa gra na Xbox będąca krzyżówką BioShock z Resident Evil”. – Gaming Bible Przemierzaj niekończący się, generowany proceduralnie korytarz pełen niewytłumaczalnych zjawisk i nieustannie zmieniających się pomieszczeń. Wpadasz w potrzask niekończącej się pętli, w której każda próba opuszczenia domu sprowadza cię do tego samego korytarza. Twój spowity w mroku dom z każdym kolejnym pokojem staje się coraz mniej rozpoznawalny. CAPTURED to analogowy dreszczowiec, w którym przyjdzie ci uchwycić za pomocą aparatu anomalie, aby móc wydostać się z pozornie niekończącego się korytarza własnego domu. Udokumentuj tajemnicze zjawiska, przeżyj spotkania z przerażającymi istotami i dotrzyj do końca korytarza! Wydostań się z pętli, polegając na swojej spostrzegawczości i pamięci. Posłuż się aparatem, aby uchwycić z bliska niepokojące zmiany i określić rodzaj zachodzących anomalii. Przegapienie lub nieprawidłowe zidentyfikowanie nietypowego zjawiska spowoduje wymazanie pamięci aparatu. Uchwyć prawidłowo 13 anomalii, aby się wydostać. Uważaj na niechciane towarzystwo. Zachowanie ciszy może się okazać dobrą taktyką, ale pozostawanie zbyt długo wewnątrz pętli zdradzi twoje położenie. Korzystaj roztropnie z latarki, aparatu i drzwi, aby przetrwać w zetknięciu z wyjątkowymi mechanikami każdej z istot. Doświadcz spersonalizowanego modelu ruchu i poczuj nostalgiczny klimat za sprawą estetyki końca lat 90. w połączeniu z realistyczną grafiką, minimalistycznym interfejsem i przyprawiającym o dreszcze nastrojem. CECHY Doświadcz izolacji oraz upiornego uczucia potrzasku w pętli czasu rozgrywającej się wewnątrz domu z lat 90. Przemierzaj generowany proceduralnie korytarz, który przyprawi cię o zimny dreszcz. Posłuż się aparatem, aby uchwycić z bliska anomalie. Zidentyfikuj i sklasyfikuj uchwycone zjawiska paranormalne, w tym obiekt, elektronikę, światło, wodę oraz zanikający i zniekształcony pokój. Przetrwaj spotkanie z trzema potworami o odmiennych cechach i mechanikach. Przeżyj dreszczowiec rodem z epoki analogowej, cechujący się realistyczną grafiką, estetyką kaset VHS z lat 90., dynamicznym układem kamery i immersyjnym ruchem latarki.