Capcom Fighting Collection
Dziesięć najpopularniejszych gier automatowych firmy Capcom po raz pierwszy w jednej takiej kolekcji! Szeroki wachlarz tytułów z serii takich jak Street Fighter, Darkstalkers czy Cyberbots i pierwszy konsolowy port Red Earth! We wszystkie tytuły można oczywiście grać też online! To idealna kolekcja zarówno dla weteranów gier zręcznościowych, którzy znają już te tytuły, jak i dla tych, którzy chcą w nie zagrać po raz pierwszy! ■ Zaawansowane tryby online Gracze mogą rywalizować w globalnych rankingach lub tworzyć lobby do rozgrywek ze znajomymi i obserwowania gier. Rollback netcode sprawia, że przez sieć gra się wygodniej. ■ Witamy nowicjuszy Nie zapomnieliśmy o funkcjach pomagających początkującym graczom, takich jak tryby treningu i jednoprzyciskowe ciosy specjalne. Można też w dowolnym momencie zapisywać i wczytywać grę, żeby przejść coś jeszcze raz! ■ Dodatkowa zawartość w Muzeum Zbiór ponad 500 ilustracji i materiałów z etapu tworzenia 10 gier wchodzących w skład kolekcji, a także niepublikowane dotąd grafiki koncepcyjne i materiały zza kulis odsłaniające proces powstawania produkcji. Dodatkowo dołączamy 400 ścieżek muzycznych z automatowych wersji każdego z tytułów. ■ Gry w kolekcji (w języku angielskim i japońskim, oprócz tytułów oznaczonych gwiazdką, które są dostępne tylko po japońsku): Darkstalkers Night Warriors Vampire Savior Vampire Hunter 2* Vampire Savior 2* Hyper Street Fighter II Super Gem Fighter Minimix Super Puzzle Fighter II Turbo Cyberbots Red Earth Następująca zawartość dostępna jest jako bonus do zakupu tuż po premierze. Podziwiaj oryginalne prace wspaniałych artystów! Dodatkowa zawartość w Muzeum Będzie dostępna trybie Muzeum z poziomu poszczególnych gier. 5 nowych, wyjątkowych ilustracji następujących autorów: Chisato Mita Yuri Kataiwa Ryuji Higurashi Tamio SAKUTAMO 18 remiksów następujących twórców: CAP-JAMS (8 utworów) Matt Cab (1 utwór) KEIZOmachine! (1 utwór) Olive Oil (1 utwór) Mndsgn (1 utwór) Knxwledge (6 utworów) Dodatkowa gra Capcom Arcade 2nd Stadium: Three Wonders Osoby, które zakupią Capcom Fighting Collection tuż po premierze, otrzymają dodatkowo grę Three Wonders w pakiecie Capcom Arcade 2nd Stadium! Uwaga: Aby zagrać w grę dodatkową, należy osobno pobrać darmową grę podstawową Capcom Arcade 2nd Stadium. Oferta obowiązuje do piątku 30 września, do godziny 23:59.