Capcom Arcade Stadium Pack 1: Dawn of the Arcade (’84 – ’88)
Zagraj w 10 starych gier na automaty w jednej niskiej cenie dzięki pakietowi Capcom Arcade Stadium Pack 1: Dawn of the Arcade (’84 – ’88)! Note: - Gry zawarte w tym pakiecie można znaleźć również w zestawie pakietów Capcom Arcade Stadium Pack 1, 2 i 3. Uważaj, aby nie kupić zawartości, którą już posiadasz. - Elementy tego zestawu można zakupić osobno. Zwróć uwagę, żeby nie kupować dwa razy tego samego przedmiotu.