Candivity: Complete Edition
Czeka cię słodka przygoda! Łącz słodycze i przygotuj się na cukrowe szaleństwo! NOWY TRYB VERSUS! Ścigaj się o największego cukierka, wykorzystując sprytne taktyki, by spowolnić przeciwnika. Używaj podstępnych ulepszeń i udowodnij, kto tu rządzi! Zbieraj niezwykłe moce, które uratują cię z każdej lepkiej sytuacji. Łącz je, a może stworzysz coś jeszcze potężniejszego! Funkcje: - 6 map z szalonymi mechanikami! - 47 postaci, 27 fryzur i 54 akcesoria! - Rankingi online do pokazania swoich umiejętności! - Tryb współpracy dla sprawdzenia pracy zespołowej! - Tryb versus, by sabotować znajomych! - 2 mapy z szalonymi mechanikami! - Niesamowite ulepszenia zmieniające rozgrywkę! - W pełni personalizowane imię i postać - Przesłodka oprawa graficzna Przemierzaj światy pełne niespodzianek. Każdy z nich to nowe wyzwania. Czy uda ci się je pokonać i stworzyć największy słodycz? Odsłódź swój dzień nowym rekordem!