Bumblebee - Little Bee Adventure
Bumblebee - Little Bee Adventure to napędzana fabułą, narracyjna gra eksploracyjna w locie 3D, w której kontrolujesz małą pszczółkę w jej podróży, aby znaleźć nowy dom. W swoim dążeniu do znalezienia pięknego i pasującego odkrywa odległe miejsca, przyjazne i spokojne zwierzęta oraz niesamowite i niebezpiecznie wyglądające siedliska. Gra jest spokojnym i relaksującym doświadczeniem i oferuje ciekawą meta historię, uczucie bycia malutkim jak pszczoła, możliwość swobodnego latania wokół i przyjemną rozgrywkę bez przemocy, aby zrelaksować się po dniu wypełnionym stresem i kłopotami. Zaczynasz w budynku szkoły, w którym najwyraźniej ktoś niedawno miał urodziny. Nie pamiętasz co tam robisz, ale otoczenie jest jasne i raczej nieprzyjazne. Jesteś malutką pszczółką w olbrzymim środowisku i poruszasz się ciągle do przodu. Możesz swobodnie latać gdziekolwiek chcesz i eksplorować poziom do woli. Po tym jak już się trochę pobawisz i nacieszysz się wrażeniem latania, zaczniesz odkrywać pobliskie obszary i ukryte sekrety oraz znajdziesz kilka różnych przedmiotów. Po pierwsze są to mikstury energii, które napełniają twój licznik energii, abyś mógł latać szybciej, dopóki nie zabraknie ci energii. Po drugie, wszędzie na poziomach ukryte są złote kwiaty, które możesz zbierać jako nagrodę za odkrywanie nawet bardziej ukrytych części poziomów - zebranie ich wszystkich odblokowuje dodatkowe osiągnięcie na każdym poziomie. Ostatnim, ale nie mniej ważnym elementem są jasno świecące odłamki wiedzy, które wskazują Ci drogę do następnego obszaru. Za każdym razem, gdy zbierzesz jeden, następny pojawi się przed tobą i wskaże ci właściwą drogę. Po znalezieniu określonej ilości kart wiedzy będziesz mógł wejść do następnego obszaru i historia będzie kontynuowana. Każdy obszar to kolejna część świata, którą pszczoła mogła doświadczyć i zrobić mały krok dalej, aby znaleźć nowy dom. Dlatego każdy poziom ma inny motyw kolorystyczny, ogólną oprawę, nastrój i historię. Na początku każdego obszaru jest krótka przerwa, w której czytany jest fragment wiersza. Wiersz opowiada o pszczole i jej podróży w celu znalezienia nowego domu i wyjaśnia trochę o poziomie, który jest przed nami.