Bulletstorm: Full Clip Edition
Wciel się w postać Graysona Hunta, którego statek rozbił się na opuszczonej planecie, i zdecyduj: przetrwanie albo zemsta! Grayson Hunt — skazany na banicję członek elitarnej grupy zabójców Dead Echo — pała ślepą żądzą zemsty, a jego kompani, uwięzieni na planecie Stygia, są zdani tylko na własne siły. Hunt musi wybrać: uratować drużynę albo zmierzyć się ze zdradzieckim dowódcą. Niszcz hordy mutantów w kampanii dla jednego gracza lub walcz na jednej z ponad 30 map dla wielu graczy! Bulletstorm: Full Clip Edition oferuje też 12 map trybu kooperacji w specjalnym systemie „superstrzałów”, który przyznaje punkty za wymyślne metody eliminacji nieprzyjaciół. Bulletstorm: Full Clip Edition to najpełniejsza wersja Bulletstorm — z wszystkimi dodatkami oraz nową ekskluzywną zawartością!