Bravery and Greed
Bravery and Greed to bijatyka w stylu roguelite dla maks. 4 graczy osadzona w lochach. Wybierz spośród 4 klasycznych klas znanych z fantastyki, spróbuj swoich sił w złożonym systemie walk i skorzystaj z wielu różnych trybów gry przez sieć lokalną lub Internet. Wzbogać się lub zgiń, próbując! Złożony system walki Niezależnie od tego, czy grasz potężną Amazonką, mężnym wojownikiem, zwinnym łotrem, czy ekscentrycznym czarodziejem (oraz jego wiernymi żywiołakami czekającymi na wezwanie), możesz korzystać z wielu różnych kombinacji ruchów charakterystycznych dla danej klasy. Odpieraj ataki, rób uniki, wyrzuć przeciwnika w powietrze, a następnie użyj siejących zniszczenie ruchów specjalnych, aby zyskać przewagę nad coraz potężniejszymi wrogami, bossami, a nawet Twoimi znajomymi. Personalizacja bohaterów Oprócz wyboru klasy będziesz też na bieżąco podejmować decyzje, które wpłyną na zestaw umiejętności Twojej postaci. Drzewka umiejętności chaosu, porządku, mroku i życia umożliwią Ci rozwijanie umiejętności i zdobycie zdolności specjalnych, a pojawiający się w dużych ilościach ekwipunek sprawi, że każda rozgrywka będzie wydawać się niepowtarzalna dzięki mnogości dostępnych opcji. Zróżnicowane rozgrywki PvE i PvP Odkryj wiele różnych ekscytujących lokacji w trybie przygody i pokonuj biomy i bossów w poszukiwaniu run do podniebnej fortecy. Sprzymierz się ze znajomymi i stań do walki z kolejnymi falami wrogów w pełnym wyzwań trybie hordy lub rozstrzygnij spór w starciu na arenie PvP dla drużyn lub w formule każdy z każdym. Chciwość jest wieczna W grze Bravery and Greed możesz na stałe odblokować znakomitą zawartość i zmieniające grę rozszerzenia dzięki zdobywaniu kolejnych poziomów w zamian za złoto. Bezwzględnie gromadź monety i plądruj skrzynie, kradnij sakiewki ze złotem, cucąc sojuszników, lub bądź pierwszą osobą, która zgarnie łup po epickiej potyczce. Wzbogać się lub zgiń, próbując!