BRAKUJĄCE OGNIWO
Po torturach agentów Belltower i wyłączeniu wszczepów, Adam Jensen musi polegać wyłącznie na swoich podstawowych umiejętnościach, by uciec ze statku zdążającego w nieznanym kierunku. Walcząc o przetrwanie na statku, odkrywa kolejny poziom spisku, istnienia którego nigdy by się nie spodziewał. Jako Adam poznaj nowych sojuszników i walcz z bezlitosnymi przeciwnikami, aby odkryć, co dzieje się za kulisami podczas wydarzeń z Deus Ex: Bunt ludzkości.