Bonus za zakup w przedsprzedaży
Premia za zamówienie przedpremierowe/wcześniejszy zakup! Użyj stylowych skórek egzopancerza dla Deadeye’a, Roadblock’a i Witchdoctora i rzuć się w wir wyczerpujących gier wojennych! Zawiera następującą zawartość: – Skórka Paszcza rekina (szara) dla egzopancerza Deadeye – Skórka Kamienny golem dla egzopancerza Roadblock – Skórka Krzewiasty kamuflaż dla egzopancerza Witchdoctor Uwaga: skórki to przedmioty kosmetyczne, które zmieniają wygląd egzopancerza i nie mają innych właściwości. Ta zawartość stanowi bonus za zakup w przedsprzedaży edycji standardowej lub Deluxe gry Exoprimal i w przyszłości może trafić do sprzedaży. Odwiedź oficjalną stronę internetową, aby uzyskać więcej szczegółów. Uwaga: Ten dodatek DLC jest dostępny tylko na koncie Microsoft, na którym został zakupiony. Nawet jeśli jesteś organizatorem grupy rodzinnej, konta członków rodziny nie uzyskają tego dodatku.