"Bohaterowie z Ballad" - zestaw neutralnych kart do Gwinta
Zagraj w zakręconego Gwinta! Neutralna talia kart z postaciami z ballad Jaskra ujawni dodatkowe smaczki tej ekscytującej gry karcianej.