Bloodstained: Ritual of the Night
Bloodstained: Ritual of the Night to gotycki, fabularny horror akcji typu „side-scroller”, którego akcja rozgrywa się w XIX-wiecznej Anglii. Paranormalna siła powołała do istnienia rojący się od demonów zamek, rozsiewając odłamki kryształu przesiąknięte wyjątkowo potężną mocą magiczną. Wciel się w Miriam, sierotę naznaczoną klątwą alchemika, która stopniowo krystalizuje jej ciało. Chcąc ocalić ludzkość, a przy okazji również siebie, Miriam musi walecznie brnąć w głąb zamku i pokonać bestię o imieniu Gebel. Zbieraj i wytwarzaj najrozmaitszą broń oraz wyposażenie i zdobywaj do nich dostęp, a także zgarniaj łupy, jeśli chcesz pokonać niezliczone jednostki i bossów w piekle, które stanęło przed tobą otworem!